lördag 1 september 2012

fredag

fredag har jag ätit frukost själv
sen så hade jag fritis
sen så hade jag och hampus och jimmy och jason och ulrika o samling
sen så hade jag och hampus och andre och jason lektion 1 då hade jag pussel sen kl 9 svenska
sen så läste jag i kapitelboken
sen så åt jag och jason och andre och andreas och jimmy och kristian och hampus i matsalen
sen så hade jag rast
sen så hade jag lektion 2 då spelade jag och jimmy och jason och andre spel hygienspel
sen så spelade jag och jason pch andre och jimmy twiser
sen så skulle jag och jimmy och andre och hampus bowla
sen så hade jag och hampus fredagsmys
sen så åkte jag och hampus och andre med bussen
sen så när jag kom hem så började jag fixa i orning mig för kalset
sen så kollade jag på tv lite
sen så åkte jag och pappa och mamma till bowlingen
sen så började vi bowla
sen så åt vi tacos
sen så sjöng dom för mig och vi åt glass
sen så öppnade jag mina prisenter
sen så åkte jag och sandra in till stan och skulle träffa några av hennes kompisar vi skulle ut på krogen
sen så kom pappa och hämtade mig
sen så duchade jag
sen så åt jag kvällsmat
sen så gick jag och la mig puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar